maxresdefault

Блаженніший Митрополит Київський і всієї України Онуфрій у відео, розповідає про те, що політики хочуть втягнути у свої нескінченні чвари Церкву Христову, бо забули про тимчасовість людського життя на Землі. Але навіть у найскладніші часи богоборчої влади Церква залишалася незмінна, як і правда Божа, вона опиралася злу і тому була і буде гнаною. «У важкі … читати далі »

4725

Святитель Афанасий Ковровский. Почему нельзя оставлять Церковь.                 Милость Божия буди с вами, рабы Божии, скорбящие о скорбях Матери нашей Церкви Православной Российской.                 Всем сердцем разделяю скорби ваши и что скажу вам во утешение и во спасение?                 Верно то, что я многого не знаю, что знаете вы. Но мне известно … читати далі »

Mch.-Ahapiy-i-z-nym-sim-muchenykiv

Ці святі багатостраждальні мученики були за царювання Діоклітіана: Агапій — із міста Гази, Тимолай — із Понта Євксинського, два Діонисії — із Трипполя Фінікійського, Ромул же був піддияконом Діоспольської церкви, Пуплій і два Олександри — із Єгипту. Постраждали ж у Кесарії Палестинській від ігемона Урвана у другий тодішнього гоніння рік, коли даний був по всіх … читати далі »

10

                Преподобный поэт о прозе жизни                 Тысячу лет назад в Византии жил святой Симеон Новый Богослов – монах и поэт. После него остались прекрасные гимны о православной аскезе и мистике.                 Редко встречаются в нашей духовной традиции описания мистического опыта. Подвижники писали в основном к людям малоопытным, для которых нужно было … читати далі »

137

                Четверг четвертой седмицы Великого поста                 «А я не желаю хвалиться, разве только Крестом Господа нашего Иисуса Христа, которым для меня мир распят, а я для мира» (Гал. 6, 14). Когда сын Божий явился на земле и когда развращенный мир не мог вынести Его безгрешности, беспримерной добродетели и обличительной свободы и, осудив … читати далі »

5

                Старец Паисий Святогорец. Само присутствие христианина есть уже исповедание веры                 — Геронда, есть ли прок от различных движений протеста со стороны христиан?                 — Само присутствие христианина — это уже исповедание веры. Возможно, что кто-то больше помог бы молитвой, но его молчанием воспользуются и скажут: «Такой-то и такой-то не выразили … читати далі »

153

                Мощи преподобного Венедикта Нурсийского – святыня баварского монастыря Бенедиктбоерн                 Монастырь Бенедиктбоерн, расположенный на юге Германии, у подножия Баварских Альп, является одним из самых старейших и известных в стране. Он был основан в 739–740 годах. Первоначальное название монастыря – Бурон.

Prepodobnyy-Venedykt-Nursiyskyy_2

Преподобний Венедикт, засновник західного чернечого ордену бенедиктинців, народився 480 року в італійському місті Нурсії. У чотирнадцять років святий був відправлений батьками на навчання до Рима. Однак, пригнічений аморальністю, що його оточувала, він вирішив присвятити себе іншому життю. Спочатку преподобний Венедикт оселився при церкві святого апостола Петра в селі Еффеді. Але поголос про його подвижницьке життя … читати далі »

Prp.-Savva-prp.-Stefan-i-mch.-Savyn

Єгипетський край, град же Гермопол, батьківщиною був мученика Савина, мужа славного у краю тому і князя града свого. За царювання Діоклітіана, який розпочав гоніння люте, бентежив цілий Єгипет та багато кого із вірних мучив і убивав, Савин покинув дім свій, і владу, і багатство, і всіх ближніх та, вийшовши таємно із міста Гермополя, в одному … читати далі »

Sviatytel-Nykyfor

Святитель Никифор народився в Константинополі в другій половині VIII століття. Глибока віра і готовність до подвигу сповідництва були закладені в ньому його батьками, Феодором і Євдокією. Вони дали синові справжню християнську освіту, підкріплену прикладом їхнього власного життя. Батько його постраждав як сповідник православ’я від імператора-іконоборця Константина Копроніма (740–775). Мати, яка розділяла всі страждання свого чоловіка, … читати далі »

9

                Икона Божией Матери Лиддская                 Тайна христианства начинается с вопроса о его начале. Он (Бог) столько познается нами, сколько может кто увидеть безбрежного моря, стоя на краю его ночью с сжатой в руках зажженною свечою.